In Memory my Grandma, Mongoleha Bte Rumantai (29/08/2017)

Sedih bila ada ahli keluarga atau mereka yang berada disekiling kita pergi meninggalkan kita.

Masih ingat lagi ketika saya kecil-kecil dulu, saya dan sepupu saya selalu bermain gong(miagung) dirumah mendiang nenek saya ini.

Dia adalah nenek sebelah ibu saya meninggal pada umur 77 tahun disebabkan sakit tua(berumur)

Detik sebelum nenek saya dibawa ke tapak untuk disemadikan, yang baju merah itu adalah ibu saya.



ketika mengusung jenazah nenek saya ke tapak disemadikan

persiapan terakhir 

Antara hadirin yang datang memberi penghormatan terakhir

Antara hadirin yang datang memberi penghormatan terakhir.

Selamat disemadikan.

semoga tenang disana Ini.

Tidak terfikir untuk berkongsi kesedihan ini didalam blog saya ini selain hanya untuk mengabdikan kenangan. Sebagai peringatan, saya melarang siapapun untuk mengambil atau mengunakan mana-mana gambar dalam post ini untuk apapun tujuan. Sekian harap maklum.

Comments

Popular Posts